Οι καλοκαιρινές διακοπές αποτελούν τον κατάλληλο χρόνο για τους μαθητές να χαλαρώσουν και να περάσουν καλά. Ωστόσο από αρχές Σεπτεμβρίου είναι αρχή του νέου ακαδημαϊκού έτους… και είτε το παιδί σας επιστρέφει στο σχολείο είτε θα είναι η πρώτη του σχολική χρονιά, σε αυτό το άρθρο σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τα προετοιμαστείτε σωστά για τη νέα σχολική χρονιά!

Η Γεωμετρία αναπτύχθηκε εμπειρικά από τους Βαβυλωνίους και τους Αιγυπτίους. Συγκεκριμένα, μετά τις πλημμύρες του Νείλου, οι Αιγύπτιοι χρησιμοποιούσαν την λεγόμενη εμπειρική γεωμετρία. Αυτή τους βοηθούσε στον υπολογισμό των ορίων των χωραφιών τους. Επίσης, οι Βαβυλώνιοι ανέπτυξαν τις αρχές τις τριγωνομετρίας και τον υπολογισμό του αριθμού π.

Η επίλυση Μαθηματικών προβλημάτων δημιουργεί πονοκέφαλο σε μερικούς μαθητές. Όμως, η διαδικασία επίλυσης είναι αρκετά απλή, ειδικά όταν διδαχτούν την σωστή μέθοδο επίλυσης προβλημάτων.

Συχνά οι γονείς αναρωτιούνται αν πρέπει τα παιδιά τους να διδάσκονται από μικρή ηλικία ή εάν είναι ικανά να διδαχτούν μαθηματικές έννοιες. Η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα από όσα φανταζόμαστε, αρκεί να έχουν την κατάλληλη καθοδήγηση. Έτσι, γιατί να μην μάθουν Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο;

Οι έφηβοι, αδιαμφισβήτητα, δυσκολεύονται να ξυπνήσουν το πρωί και μία νέα έρευνα προτείνει ότι η έναρξη των μαθημάτων πιο αργά μέσα στη ημέρα, δεν βοηθάει να ξεκουραστούν πάλι όσο απαιτείται.

Η υβριδική μάθηση online-offline συνδυάζει την πρόσωπο με πρόσωπο διδασκαλία με την online διδασκαλία στον υπολογιστή και είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε στιγμή για το μαθητή.

Μάλιστα μέσω των μαθηματικών παιχνιδιών που υπάρχουν σε αυτή, ο μαθητής μαθαίνει με εύκολο και ευχάριστο τρόπο, ενώ ταυτοχρόνως ψυχαγωγείται!

Η άλγεβρα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα τμήματα των Μαθηματικών, μαζί με τη θεωρία των αριθμών, τη γεωμετρία και την ανάλυση. Γενικά, η άλγεβρα είναι η μελέτη των μαθηματικών συμβόλων και κανόνων και των κανόνων για το χειρισμό αυτών των συμβόλων.

Στο συγκεκριμένο άρθρο αναλύονται καινοτόμες έννοιες, όπως η εκπαίδευση «STEM», η εκπαιδευτική ρομποτική και η τεχνητή νοημοσύνη με σκοπό να τονιστεί η ανάγκη εκμάθησης αντίστοιχων τομέων από τους μαθητές της σύγχρονης κοινωνίας. Επίσης, επισημαίνεται η αξία της εκπαίδευσης STEM, ώστε να συνδεθεί με την ανάγκη εκμάθησης της εκπαιδευτικής ρομποτικής. Τέλος, παρουσιάζονται μερικά θεμελιώδη πλεονεκτήματα της STEM εκπαίδευσης και σημειώνονται τα συμπεράσματα του άρθρου.